Belevenissen van Jan Kaag

29 augustus 2015 - Horsens, Denemarken

Husum is echt een leuke stad met alllerlei winkels en grote supermarkt met overheerlijke vlaaien. We hebben gezocht naar een banketbakker en twee gevonden we besloten die te nemen waar we konden parkeren. Goed ideetje Coö want zoveel gebakjes halen kost tijd en geld. Toen we binnen kwamen was de vitrine leeg hoe kan je dan een keuze maken? We zijn afgegaan op de kaartjes en toen maar bepaalt hoeveel van ieder soort te nemen
Nu maar afwachten wat onze deelnemers van de keus vonden. Ze glunderden allemaal en genoten van het gebak. Het bestellen en afhalen kost meer tijd dan het consumeren maar de tevredenheid was groot.

Na Husum verkend te hebben kwamen we een campingbord tegen en gingen op zoek. Goed idee van Jan, toog naar de campingbeheerder of we namens de SKC even alles mochten bekijken. "Kein problem antwoorde de baas." Unsere camping had ein abstand von 2km von die stad, unsere leute wohlen an abond gerne ein besuch bringen. Wir haben auch premium platze. Alles zag er goed uit en een platte grond als vervangende camping voor Nordseecamping gegeven.

Hier nog foto's van het bezoek van Jan, Bert en Dora aan Horsens.

Op de Vikingen Landdag IMG_0674  Bert wordt gekidnapt door jonge Vikingen IMG_0673  Mooie huizen IMG_0685  IMG_0682