13 mei Nu al moederdag?

13 mei 2017 - Richards Bay, Zuid-Afrika

13 mei

Morgen, 14 mei, is het moederdag.

Eric is gewend Mieke mee uit brunchen te nemen op deze dag.

Dat mag dit jaar ook voor mij gelden.

Maar morgen komen vrienden ons bezoeken. Het was voor hen niet mogelijk op een andere dag te komen. Dus is het vandaag al moederdag.

Het weer is niet wat we de laatste dagen gewend waren. Gisteren was het slechte weer al begonnen. Nu is het nog erger. Harde regen en harde wind. Mieke en ik stappen voor het Waterfront Hotel aan de jachthaven uit en haasten ons naar binnen. De mannen gaan de auto parkeren.

Regen en wind DSC00092

Het is een ontbijt/brunch in buffetvorm. Mieke weet wat hier erg lekker is: de omelet. Die hebben we allemaal geproefd.

Waterfront hotel, Richards Bay DSC00091 De kok gaat iets lekkers klaarmaken voor Mieke en Walter DSC00094 DSC00095 De kok is een expert in omelet bakken DSC00096 Moederdag brunch 2017 DSC00097

Wij moeders vonden deze vroege moederdagbrunch heerlijk.