18 september Naar huis

13 oktober 2015 - Lelystad, Nederland

Vrijdag 18 september 2015

Naar huis

Het is mooi, zonnig weer als we wakker worden. En dan begint iedereen de laatste dingen in te pakken en de caravans worden aangekoppeld. We kunnen met mooi, rustig weer naar huis rijden.

Wij drieën nemen de tijd en zijn de laatste drie die vertrekken. Na samen nog even koffie te hebben gedronken.

Nog één kopje koffie bij Ina DSC08349  Dag camping DSC08346  DSC08348

We gaan bij afslag Staphorst van de snelweg af om bij restaurant Waanders samen te lunchen. Liefst iets zodat we vanavond niet meer hoeven te koken. Dat lukt bij Ina niet. Ze wil toch nog een keer brood met kroket. Lekker.

Ina en ik belanden eigenlijk op het verkeerde parkeerterrein. Er is geen ruimte voor auto's met caravan. Fred heeft het andere parkeerterrein gevonden aan de andere kant van het restaurant. Mij lukt het om van het terrein af te rijden en aan de andere kant te parkeren. Maar Ina koppelt af en zet auto en caravan naast elkaar. Het baart wel wat opzien als zij na de lunch haar caravan achter de auto manouvreert.

We zeggen elkaar gedag en vertrekken. Ina gaat richting Apeldoorn, Fred en ik richting Amersfoort/Harderwijk.

En daarmee eindigt een gezellige en soms roerige vakantie.

Tot ziens allemaal.

Leny

Hallo volgers,

Wat was het heerlijk al jullie reacties te krijgen en op mijn gemak te lezen. Bedankt voor jullie interesse in mijn reis. Hopelijk tot een volgende keer.

Nu ga ik aan de slag met een fotoboek. De teksten uit mijn reisblog druk ik af en daar maak ik een leuk tekstboek van, voor bij het fotoboek.

Het ga jullie goed.

Leny

1. Trees Kerkenaar:
    13 oktober 2015
    Bedankt Leny voor al het moois, wat heb ik van je reis kunnen genieten.
    Heel interessant wat jullie allemaal ondernomen hebben. Leeftijd kent gelukkig geen grenzen. Groetjes Trees
  2. Bert bronts:
    Hi, Leny,
    Ik heb genoten van je verslag.
    Wat hebben jullie veel gezien en beleefd.
    Bedankt voor je mooie verslag.
    Bert Bronts
  3. Ingrid:
    Hoi Leny,
    Wat heb je weer een mooi vakantieverslag gemaakt.
    Je medereizigers boffen maar met jou als verslaggeefster ;-)

Bedankt dat we weer zo met je mee mochten reizen.
    Het was weer leuk te zien en te lezen allemaal.
    Groetjes Ingrid.
  4. Ria:
    13 oktober 2015
    Welkom thuis. Je was er natuurlijk al, maar toch. Het lijkt me een geslaagde reis. Ik denk dat iedereen blij met jouw verslag zal zijn, het is een mooi naslagwerkje geworden. Ik weet uit ervaring hoeveel plezier je achteraf hebt van een goed kloppend reisverslag. Heerlijk als je met de foto's en films bezig bent en ook 'zomaar' om terug te lezen en weer even terug te zijn op reis.
  5. Eef en janny:
    13 oktober 2015
    Hartelijk dank voor een byzonder verslag van een geweldige reis.
    Wat heb je dit prachtig gedaan.
    We hebben genoten van alles wat er beleefd is op deze vakantie.
    groetjes Eef en Janny
  6. Louise en Jan:
    14 oktober 2015
    Hallo Leny,
    Bedankt voor je leuke verslagen en mooie foto's. Het was leuk om ze te lezen en te bekijken.
    Aan de slag zijnde met het fotoboek beleef je alles nogmaals.
    Groetjes van Louise en Jan
  7. Jan Beeftink:
    14 oktober 2015
    Hallo Leny,
    Dat was het dan Leny. Jouw verhaal. Een pracht verhaal, geweldig.
    Wat een klus. Wij hebben het met veel plezier gelezen en gearchiveerd.
    Als reisvoorbereider doet mij een groot genoegen dat jullie elke dag met heel veel plezier iets hebben ondernomen.
    Nogmaals bedankt.
    Vele groeten en tot ziens
    Aukje en Jan Beeftink.