Door naar Bamberg/Bug

20 juni 2014 - Bamberg, Duitsland

Vrijdag 20 juni 2014

Vandaag is dus weer een reisdag. De afstand van Frickenhausen naar campingplatz Insel in Bug is 88 km. De reis verloopt spoedig en al gauw kan iedereen zijn caravan/camper op zijn plaats gaan zetten.

Ria, Ina en ik besluiten nog even van de camping naar Bamberg te fietsen. Bij uitgang van de camping rechtsaf en rechtdoor fietsen. Dat doen we dus, maar dit blijkt iets te rechtdoor. Hierdoor komen we in een hele steile straat terecht. We komen er wel, hoor. En we komen ook weer terug na wat boodschappen te hebben gedaan. Om de supermarkt te vinden moesten we door een leuke doorgang. Officiële weg, maar wel door de schoenenwinkel. Terug is het ook niet zo eenvoudig om die steile weg weer op te fietsen. Maar, deze dames staan ook hier hun mannetje.

Om 5 uur zijn we terug voor het happy hour en kan Jan iedereen verwelkomen en afspraken maken. Dan een hapje en een drankje met daarbij een vrolijk deuntje uit de accordeon van Wim.