2 mei 's morgens

2 mei 2017 - Naledi Game Lodge, Zuid-Afrika

Dag 2, de ochtend gamedrive

Het is heel vroeg als we om half 6 gewekt worden. Good morning!
Warm aankleden, want het is nog koud tot de zon op komt.
We drinken thee of koffie in de bar, met wat koek erbij. Dan op pad in de Landrover. Eens kijken welke dieren zich laten zien. Altijd weer verrassend.

De chauffeur en tracker vormen een team en werken geweldig met elkaar samen. Soms gaat de tracker te voet verder om de gevonden sporen te volgen.

De zebra's zijn schaars deze reis. Dan ben je extra blij als je er een ziet.

De black rhino's zijn dikwijls alleen op stap. En moeilijk te spotten. Maar we hebben geluk. Op een gegeven moment zijn er zelfs drie samen.

De leeuwen zijn wel met een groep. Hoe druk zij het vannacht hebben gehad is niet duidelijk. Ze liggen er rustig bij.

Terug op het kamp is het tijd voor ontbijt. Dan tijd voor jezelf tot de lunch om 2uur.

DSC09586 Vandaag zien we als eerste de zebra ​

1. Dinie Hoeve:
    Wat een mooie Fotos.
    Fijn dat jullie zoveel zien .
    Dat is toch genieten hè.liefs Henk en Dinie
  2. Lucie Hubers:
    10 mei 2017
    Zoveel wilde dieren! Wat zullen jullie de ogen uitgekeken hebben. Geniet ervan en neem op tijd je broodnodige rust. Groeten aan jullie allen. Lucie
  3. Kees en Ada:
    10 mei 2017
    Wat fijn Leny, zoveel dieren en die leeuwen, prachtig, rust je op tijd?
    Liefs
  4. Lida Lissing:
    10 mei 2017
    Mooie foto's Leny. en war bijzonder dat je bijns geen zebra's ziet. Wij hebben er toen heel veel gezien. Walter zal ook wel erg genieten. Liefs van ons!!!!
  5. Ria:
    10 mei 2017
    Ach wat mooi toch al die dieren. Als de leeuwen zo rustig waren, hebben ze vast een drukke nacht gehad en nu een volle maag.
  6. Louise en Jan:
    11 mei 2017
    Spannend hoor en al zo vroeg op safari.
    Fijn dat je dit allemaal mag meemaken.
    Genieten!!!!!!!
  7. Mieke Bours v. Kempen:
    11 mei 2017
    Wat een geweldige reis maken jullie; geniet er vooral volop van. heerlijk ook dat je niets zelf hoeft te regelen. Zo vroeg op is wel even moeilijk, maar je krijgt er heel veel voor terug!
  8. Lida Lissing:
    12 mei 2017
    Wat heerlijk om weer op Naledi te zijn!! Veel plezier daar!! Genieten hoor.
  9. Fred:
    12 mei 2017
    Ziet er geweldig uit, maar ik heb een koolmeesje uit mijn nestkastje zien komen. Dus als je thuis komt kun je hier ook wilde dieren spotten
    Gr Fred
  10. Ina Hölzel:
    14 mei 2017
    Fijn om deze reis met je zoon te doen, hij zal zijn ogen ook uitkijken denk ik. Een hele belevenis!