De pier in Richards Bay

18 oktober 2012 - Richards Bay, Zuid-Afrika

Donderdag 18 oktober

We staan op en de zon schijnt. Er waait een krachtige zwoele wind. Heerlijk, we kunnen weer de hele dag in ons topje lopen. We drinken buiten gezellig koffie en gaan wat lezen.

's Middags gaan we naar de pier in Richards Bay. We wandelen over de pier naar het rode lichtbaken.

Mieke en Lida kijken naar het strandLeny en Mieke op de pier

Interessant zijn de dolossen, die de golven moeten breken. De golfslag is enorm in de Indische Oceaan.

De spray, opspattende golvenHet rode lichtbaken op de pier._

Er schijnen ook dolfijnen te zwemmen, maar helaas zien wij ze niet. Er zijn prachtige zandstranden.

We gaan lekker kunchen in een restaurant met uitzicht op de oceaan. We zien daar de vrachtschepen binnenkomen en uitvaren.

Morgen houden we een rustige dag. We moeten onze koffers weer inpakken, want zaterdagochtend vliegen we terug naar Johannesburg om ons aan te sluiten bij ons reisgezelschap van de SRC.

1. Joke kooijmans:
    20 oktober 2012
    dit is een testsje om te kijken of ik een reactie van Joke kan plaatsen.
    Joke leest jullie reisverhalen met veel plezier, als ze een reactie plaatst gaat er blijkbaar iets mis
  2. Joke:
    testje
  3. Mirjam:
    20 oktober 2012
    Bovenstaand testje van Joke was van mij, ik hoop dat het nu wel lukt en dat de volgende reactie van Joke zelf is.
    Vandaag opnieuw op reis en dat tijdens de vakantie. Heel veel plezier.
    Kus Mirjam
  4. Peter en Ria:
    20 oktober 2012
    Prachtige foto, erg mooi die golven die met kracht kapot slaan tegen de rotsen. Als ik dit schrijf hebben jullie de reis naar Johannesburg al achter de rug. Ik wens jullie een fijn vervolg van je avonturen.
  5. Gre en Aad:
    20 oktober 2012
    Leny en Lida, met veel belangstelling hebben we de blog's gelezen.
    Prachtig wat jullie ervaren.
    Veel plezier en geniet er van.
  6. Greet le mair:
    Dag Leny en Lida,

Uit jullie mail spreekt duidelijk dat jullie het ontzettend naar je zin hebt.
    Heel leuk om jullie zo te volgen.

gr.,
    Greet
  7. Gre en Aad:
    21 oktober 2012
    Lida en Leny, leuk jullie berichtjes te lezen,na jullie rustdag weer verder op reis veel plezier,gr a e g
  8. Joke kooijmans:
    21 oktober 2012
    Ben benieuwd of het vandaag wel lukt.....
    Ik schrijf iedere dag een reactie, maar ik zie die nooit terug, maar wel van anderen. Ra ,ra hoe kan dit .Vanaf nu lees ik de reisverhalen met veel plezier, maar geen reactie meer.