Roan in het Natuurpark

30 augustus 2012 - Lelystad, Nederland

Nu Roan bij oma logeert, gaan we op een zonnige dag naar het Natuurpark. Loopfietsje mee. En Kelly vindt het leuk om ook mee te gaan.

Wat valt er zoal te beleven?

De ottertjes zijn altijd leuk, vooral als ze gevoederd worden om 3 uur. Heerlijke visjes en eendagskuikens!

Dan de paterdavidsherten. Omdat het zo warm is zijn er een paar een bad aan het nemen.

In het infocentrum zijn het de opgezette dieren. En Roan mag baby en mama wisent's zachte vacht best aaien.

Na de speeltuin smaakt een ijsje ons alle drie heel goed in de schaduw op het terras.

Nu nog wat foto's en dan is dit 'probeerseltje' klaar. Lijkt me leuk om te doen als ik in Zuid-Afrika ben.

Groetjes, Leny

1. Ria:
    2 september 2012
    Hallo Leny

Wat leuk dat jij ook een reis dagboek bij gaat houden. Ik volg je graag hoor. Peter natuurlijk ook, maar zoals je weet, ben ik wat meer van het schrijven en reageren.;)
    Dit dagje ziet er ook heel erg geslaagd uit en Roan wordt al een flinke knaap.
  2. Mieke:
    3 september 2012
    We zien er erg naar uit om jij en Lia bij ons te hebben.
    Vooral Naledi zal heel erg in de smaak vallen. Voor jou ook moeilijk vanwege de herinneringen. Maar het zal je goed doen.