Van Gemünden am Main naar Lelystad

29 juni 2014 - Gemünden am Main, Duitsland

Zondag 29 juni 2014

Het regent als we wakker worden.

Man/vrouwmoedig staan sommigen hun caravan in de stromende regen aan te koppelen. Anderen wachten tot de bui over is.

Ik denk dat Tiek en Riet de eersten waren die vertrokken. Was het niet rond 7 uur?

Ik vertrok met Frits en Femy rond 9 uur. Het bleef regenachtig en soms reden we zelfs even 'door de wolken'. Gelukkig niet te lang.

De reis verliep voorspoedig en we besloten door te rijden i.p.v. nog een keer te overnachten. Deze reis was voor mij ook een test hoeveel kilometer ik per dag zou kunnen rijden. En die dag ging het prima!

's Avonds om half 6 was ik thuis en Femy en Frits waren al iets eerder in Zwolle.

Maar bij de grens met Nederland kwam de regen met bakken uit de hemel. Maar niet te lang gelukkig.

Nu zit mijn eerste SKC-vakantie erop. Ik heb genoten van alles en iedereen deze drie weken. Vier dames alleen op pad, leuke reisgezellen. Maar alle andere SKC-ers ook. Sommigen van jullie heb ik ook weer gezien op de instuif in Woudenberg.

Allemaal bedankt. Ieders inbreng heeft mijn vakantie tot een succes gemaakt.

Voor herhaling vatbaar.

Veel groetjes van Leny

1. Peter en Ria:
    23 juli 2014
    Leny, je kunt je laten inhuren als verslaggeefster van dit soort reizen, het is een prima verslag geworden en ik kan me voorstellen dat anderen er ook blij mee zullen zijn.
  2. Susette:
    23 juli 2014
    Stoer hoor zo'n onderneming petje af
  3. Dinie:
    24 juli 2014
    Geweldig wat je hebt gedaan. En dat het een succes was.
    Groetjes dinie