Zuid-Afrika 8 tot 28 juli 2015

6 juli 2015 - Lelystad, Nederland

Hallo allemaal,

Overmorgen, 8 juli, vertrek ik met de KLM richting Johannesburg.

De aanleiding is het 50-jarig huwelijksjubileum van mijn vrienden, Mieke en Eric. Zij waren, denk ik, nog geen jaar getrouwd toen Frans en ik hen in Durban leerden kennen. Vriendschap van vele jaren dus.

In Johannesburg aangekomen overnacht ik in het City Lodge Hotel op loopafstand van het vliegveld. De volgende morgen vlieg ik door naar Hoedspruit, waar ik opgehaald wordt voor ons verblijf op Enkoveni.

Jullie kennen mijn verhaal van Naledi, waar ik de vorige keren verbleef. In 2000 met Kees, in 2012 met Lida.

In 2012 heb ik Enkoveni bezocht met Kjell en Mieke en Eric. Toen was het nog helemaal nieuw.

Nu verblijf ik daar een paar dagen met het bruidspaar, hun kinderen en kleinkinderen en nog een aantal andere gasten.

Ik houd jullie op de hoogte.

Veel groetjes van Leny

1. Joke:
    6 juli 2015
    Hi Lenie, wat een leuk vooruitzicht, blijf je/jullie lang in Zuid Afrika? Ik wens je een goede reis en heel veel plezier. Ben benieuwd naar je verhalen.
  2. Ina de Ruiter:
    Lieve Leny,
    Goede reis, heel fijne tijd en een behouden thuiskomst!
    groetjes Ina
  3. Louise en Jan:
    6 juli 2015
    Hoi Leny, Louise en ik wensen je een fijne vakantie, een goede reis en behouden thuiskomst.
    Groetjes van ons.
  4. Gusta:
    Hi Leny,
    Alweeeeeeer zuid Afrika....LEUK!!!!! Ik wens je heeeeeel veeeeel plezier!
  5. Ina Hölzel:
    Hallo Leny,
    Veel plezier en avontuur. Een goede reis gewenst!
  6. Leo Erné:
    Leny, bon voyante en een hele fijne tijd in Zuid Afrika. Liefs Leo en Ineke xxx
  7. Leo Erné:
    Leny, bon voyage en een hele fijne tijd in Zuid Afrika. Liefs Leo en Ineke xxx
  8. Rietje Snel:
    7 juli 2015
    Ik wens je een mooie avontuurlijke vakantie toe. En ik zie je graag gezond weer terug. Gr rietje
  9. Ingrid:
    Lieve Leny,
    Wij wensen je een hele mooie reis toe en geniet van het feest met Mieke en Eric.
    We gaan je reisverhalen weer allemaal volgen en meegenieten.
    Kom weer gezond en wel terug !!
    Liefs en knuffels van Ingrid Gert en Bas.
  10. Hans en Kitty:
    8 juli 2015
    Hoi Leny, heel veel plezier en geniet ervan
    groetjes, Hans en Kitty
  11. Marianne Erné:
    10 juli 2015
    Leny hele fijne vakantie Xxx gr. Marianne
  12. Mieke Bours:
    11 juli 2015
    Je zult zeker een mooie reis hebben, en genieten van Zuid Afrika en van je goede vrienden; heel veel plezier alvast!
  13. Mieke Bours:
    11 juli 2015
    Een goede reis Leny en heel veel plezier met goede vrienden en in Zuid-Afrika wat je zo na aan je hart ligt. Geniet er van!
  14. Mieke Bours:
    11 juli 2015
    Geniet van je mooie reis, Leny en van de vele vrienden die je ( weer ) ontmoet.