Hiep hoera voor nog een jarige

10 oktober 2012 - Kruger Park, Zuid-Afrika

Woensdag 10 oktober

Leandro, de kleinzoon van Mieke en Eric, wordt vandaag tien! Dat moet worden gevierd. Maar eerst op zoek naar een cadeautje. Daarvoor gaan we naar winkelcentrum Mandela Square. Een groot en ruim gesorteerd, modern winkelcentrum. Alle merken zijn in deze winkels te koop. Leandro houdt wel van mooie kleren en is sportief. Een cadeautje is gauw gevonden.

We lunchen aan een mooi plein met uitzicht op een meer dan levensgroot standbeeld van Nelson Mandela, gemaakt in brons. Regelmatig gaan er mensen met hem op de foto. Grote man, kleine mensjes.

Winkelcentrum Mandela Square

Dan op naar de jarige job, die duidelijk blij is met zijn cadeaus.

De jarige Leandro

Home van de familie Vicente

Karin, de dochter van Mieke en Eric, woont met haar gezin in een prachtig huis. Het verschil tussen arm en rijk is groot, hoor.

We sluiten de dag af met pizza eten in een Italiaans restaurant. Keus van de jarige Leandro.

1. Tini deschan:
    16 oktober 2012
    Hoi Leny en Lida

Leuk om weer een reisverhaal te mogen ontvangen. Jullie vermaken je prima daar zo te lezen aan de verhalen iedere keer. heerlijk voor jullie. Geniet er van.Liefs Tini
  2. Peter en Ria:
    16 oktober 2012
    Leuke afwisseling, zó van de safari naar een verjaardag!
  3. Rien:
    17 oktober 2012
    Hallo jullie reizenden

Kun je echt het verschil goed zien tussen arm en rijk of komen jullie niet echt in de arme gedeelten van een stad als Johannesburg? Tot nu toe lijkt het mij een onvergetelijke ervaring voor jullie.
    Ik wens jullie verder veel reisplezier.
    Groetjes Rien