Tot slot

12 november 2012 - Amsterdam, Nederland

Wat was het een heerlijke reis. Afwisselend in zulk fijn gezelschap.

Het begon met Mieke en Eric, hun zoon Kjell en dochter Karin en hun gezinnen.

Dan onze SRC-reisgenoten, reisleider Tjokkie en chauffeur Joseph. Betere eerste ervaring met een groepsreis kun je je niet wensen.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het mede mogelijk maken dat deze reis onvergetelijk is geworden. Lida en ik zullen er nog dikwijls aan terug denken en over napraten.

Het elke keer weer reisverhalen maken en versturen hebben we met veel plezier gedaan. Soms tot heel laat waren we er mee bezig. Maar niet voor niets. We hebben zoveel enthousiaste reacties ontvangen! Geweldig, hoor. Ik zal het zeker weer doen. En probeer het zelf ook eens.

Ik zeg tot allen die we hebben ontmoet: Tot ziens. En ben je in de buurt van Lelystad. Jullie zijn altijd welkom.

Leny en Lida

We zijn een end van huis

1. Ria:
    15 november 2012
    Het was fijn om op deze manier met jullie mee te reizen. Het voordeel van een reisdagboek bijhouden is, dat het straks gemakkelijk is als je de fotoalbums gaat maken. De tekst ligt al klaar. ;)
  2. A Van Gerven:
    Wlkom thuis,
    Fijn dat we met jullie mee mochten reizen.Hou het vakantiegevoel maar lekker lang vol. Groetjes Ans en Harry
  3. Lucie Hubers:
    15 november 2012
    Ook ik vond het heel fijn jullie reisverslagen te lezen. Julie waren steeds heel enthousiast, ik merkte dat je genoten. Maar ook hier kan het fijn zijn en de hollandse jaargetijden hebben alle vier hun eigen charme. Tot ziens. Lucie Hubers
  4. Sietske:
    16 november 2012
    Fijn dat jullie er weer zijn! Ik hoop je maandag weer te zien Leny, wat een geweldige reis en erg leuk om jullie verhalen te volgen en de foto's te zien. Bedankt dat ik mee mocht kijken! Tot binnenkort. Groetjes, Sietske
  5. Joke kooijmans:
    16 november 2012
    Dag Leny, Wat een vakantie !! Het is heel fijn dat we daarvan heel veel weten, we hebben het gewoon meebeleefd.Dank daarvoor. En als je straks thuiskomt, nou dat is dan ook weer fijn. Je neemt de herinneringen voor altijd mee.
    Ik heb op het vorige verhaal Lida al welthuis gezegd. Groeten,Joke en Ad. Wie weet, tot ziens.
  6. Elsdeschan:
    16 november 2012
    lenie en lida ik heb van jullie reisverslagen genoten.
    Het is fantastich en ik ben blij dat jullie het naar je zin
    hebben gehad. Nu kunnen jullie dit jaar toch een beetje
    blij afsluiten.
    Groetjes Leen en Els.
  7. Marja IJgosse:
    Hallo Lida en Leny,
    Wat een prachtige reis hebben jullie gehad. Wij hebben helaas niet alles gelezen, het was ons een beetje teveel van het goede. Maar we hebben wel begrepen dat jullie het erg naar je zin hebt gehad.
    En nu maar weer wennen aan Nederland en het koude en soms natte weer hier.
    Groetjes van Marja en Henk
  8. Gre en Aad:
    17 november 2012
    Leny, een leuk slotwoord. Jij en Lida worden bedankt dat we jullie belevenissen mocht mee beleven. Het moet een prachtige reis geweest zijn, waar jullie nog lang van kunnen nagenieten.
    groetjes van Gre en Aad
  9. Guus en Linda: