Wandelen en fietsen langs de Main

28 mei 2014 - Amsterdam, Nederland

Hallo Volgers,

Het is alweer bijna twee jaar geleden dat ik mijn vorige lange reis heb beschreven.

Maar ik ga weer wat ondernemen.Nu met de caravan. Nog ruim een week en ik ga weer serieus op stap.

Maar voordat ik vertrek wil ik mijn Reislogger even uittesten. Vandaar dit berichtje.

Als je meer wilt weten, geef dan even een reactie, zodat ik mijn lijst met volgers bij kan werken.

Groetjes, Leny

1. Sjoerdtje Bijkerk:
    28 mei 2014
    Leuk, ik zie er naar uit om je te gaan volgen.
  2. Leo Erné:
    28 mei 2014
    Hay Leny, wat leuk dat je weer op stap gaat. We willen wel op de hoogte gehouden worden van je reis. Heel veel plezier en geniet ervan, een veilige reis, liefs van ons XXX
  3. Ina de Ruiter:
    Dag Leny,
    Leuk om je te volgen. Ik ben benieuwd.
    Veel plezier \!
    Ina
  4. Susette:
    28 mei 2014
    Super spannend hoor, heel veel plezier en doe voorzichtig (hoor toch echt mijn moeder hierin) veel mooi weer
  5. Louise en Jan:
    Hallo Leny.
    Wij zijn benieuwd naar al je nieuwe avonturen die je met deze reis zult beleven.
    Alvast een goede reis gewenst.
    Groetjes van Louise en Jan
  6. Gre en Aad:
    28 mei 2014
    Ja leuk Leny, we zijn benieuwd naar je SKC-ervaringen.
    Groetjes en veel plezier en mooi weer!
  7. Gre en Aad:
    28 mei 2014
    wil je Floris en Ans de groeten van ons doen?
  8. Mieke:
    28 mei 2014
    Geniet van deze reis, lijkt me heel leuk om te fietsen en te wandelen.
  9. Tni deschan:
    Hoi Leny

Ik ben benieuwd naar je verhalen en je ervaring met de caravan op stap. Heel veel plezier en doe voorzichtig onderweg.
  10. Diederik Schadee:
    Hallo Leny,

De verslagen van je vorige reis heb ik met interesse gevolgd en zie graag de verslagen van je aankomende reis tegemoet.
    Fijne tijd toegewenst.
  11. Lida straat:
    28 mei 2014
    Wat leuk, Leny. Ik wil graag verslagen van je ontvangen en ik zal ze gretig lezen.
  12. Joke:
    Hi Leny,
    Heel veel plezier op je fiets- en wandelvakantie en veel mooi weer, uiteraard geen 40 graden (te warm voor een doe-vakantie). Hou me op de hoogte... hahaha... als ik de voorgaande berichtjes lees gaan we je lekker stalken... in goedbedoelde zin dan.
    Veel plezier.
    Joke
  13. Jolanda klever:
    28 mei 2014
    Hey hoi Leny, natuurlijk wil ik alles van jou volgen, probeer me maar eens tegen te houden!! Vast heel veel plezier, maar natuurlijk spreken wij jou nog even. Liefs Jolanda
  14. Dinie:
    Hoi Leny,
    Leuk dat wenopndenhoohte blijven.
    Veel plezier.
    Groetjes ook van Henk
    Dinie
  15. Marcel:
    Ben heeeel benieuwd :)
  16. Kees en Ada:
    28 mei 2014
    Dag Leny, ik vind het super stoer dat je alleen met de caravan rijd, ook nog fietst en wandelt.
    Heel veel mooi weer en lekker genieten,liefs Ada
  17. Peter en Ria:
    28 mei 2014
    Leuk leny, we gaan zeker volgen Als eerste ben ik benieuwd waar de reis ditmaal naartoe gaat. Zoals je wel zult merken reizen wij in dezelfde periode, dus zullen we elkaars dagboek lezen.

Succes met de voorbereidingen.
  18. Gusta:
    29 mei 2014
    Hoi Leny, wat leuk voor je, weer een nieuw avontuur. Spannend hoor! Doe je wel voorzichtig? Heel veel mooi weer toegewenst en
    veeeeeeeel plezier!!!
  19. Ingrid:
    29 mei 2014
    Hoi Leny,
    Leuk dat je weer een reisverslag gaat maken.
    We zullen het met veel interesse weer allemaal volgen.
    Geniet weer van deze nieuwe ervaring..
    Wel voorzichtig doen hoor......

Liefs en groetjes Ingrid Gert en Bas.
  20. Lucie Hubers:
    5 juni 2014
    Leuk! Goede reis en kom gezond en uitgerust weer terug.