Wandelen en fietsen langs de Main

7 juni 2014 - Lelystad, Nederland

7 juni 2014

Het is zover. De caravan staat klaar. Morgenochtend rond 9 uur ga ik vertrekken.

De fiets- wandelreis start in Wertheim/Bettingen in de deelstaat Hessen. Maar dat is voor mij alleen te veel kilometers om in een keer te rijden. Dus doe ik het in twee delen. Morgen gaat de reis naar camping Am Muehlenteich in Lingerhahn. Volgens de routeplanner zo'n 365 km. Dat is dus een aantal uurtjes rijden. Op deze camping ontmoet ik waarschijnlijk Frits en Femy uit Zwolle. Zij zijn donderdag naar deze zelfde camping vertrokken. A.s. dinsdag worden we op de verzamelcamping in Wertheim/Bettingen verwacht, waar we vijf nachten blijven. En dan maar wandelen en fietsen!

Ik ga proberen regelmatig iets te laten horen hoe het me vergaat. Maar...net als vorige reis ben ik afhankelijk van Wifi. En of dat op elke camping beschikbaar is? Ik zal het gaan zien en beleven.

Tot zover mijn relaas. Tot gauw.

Leny

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sjoerdtje Bijkerk:
    7 juni 2014
    Prettige vakantie toegewenst. Ik wens je alvast een goede reis voor morgen.
  2. Lida straat:
    7 juni 2014
    Goede reis, Leny. We vinden het knap van je.

Gr. Uit Friesland.

Liefs Lida en Tini
  3. Kees en Ada:
    7 juni 2014
    Fijne vakantie gewenst ,mooi weer en vergezichten.
    Liefs Ada
  4. Ina Hölzel:
    7 juni 2014
    Een fijne fiets en wandelvakantie en mooi weer gewenst!! Veel plezier en goede reis!
  5. Peter en Ria:
    8 juni 2014
    Wij zijn een dag vóór jou vertrokken en overnachtten in Würzburg, dat ook aan diezelfde Main ligt. Wij hadden het wat gemakkelijker, want we konden de rit om beurten rijden en hadden geen caravan. Het was niet druk op de wegen, we hopen dat jij ook een goede start van de vakantie maakt. Veel succes en vooral ook VEEL PLEZIER!
  6. Ingrid:
    8 juni 2014
    Fijne vakantie veel plezier en genieten!!

Lieve gr. Gert Ingrid Bas
  7. Dinie: