Op weg

4 oktober 2012 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Donderdag 4 oktober

Vandaag gaat onze ontdekkingstocht van Zuid-Afrika beginnen.

We worden uitgezwaaid door twee van onze 'fans', Jolanda en Marcel. Jolanda is (alweer) chauffeur voor reizigers naar Schiphol.

Het toestel van British Airways is vol en volgens planning landen we op Heathrow Airport. Prachtig om de Engelse kust en Londen te zien liggen, volop verlicht. Het is 21.20 uur als het toestel weer vertrekt, nu vanaf het continentale deel van het vliegveld, voor de nachtvlucht naar O.R. Tambo Airport in Johannesburg. Het lukt ons zelfs om te slapen. Zelfs al is de zitruimte nogal aan de krappe kant.

De Engelse kust komt in zicht

1. Ingrid:
    Hoi Leny,
    Allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, deze kan je vast al vieren in Johannesburg of niet?
    Geniet van deze mooie tocht!
    Lieve groetjes en knuffels van Ingrid Gert en Bas. :-))
  2. Sjoerdtje Bijkerk:
    7 oktober 2012
    Lekker weer geniet ervan. Ter ere waarvan is dat monument. Ziet er goed verzorgd uit.

En niet te vergeten: "Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag" Maak er een mooie dag van.
  3. Ria:
    Hallo Leny

Ook van ons de allerbeste wensen voor je nieuwe levensjaar. De start daarvan is in ieder geval niet verkeerd.

Fijn, de lange vlucht is achter de rug en de ontvangst is warm, een goed begin van deze reis.
  4. Joop en Corrie:
    7 oktober 2012
    Leuk om de reiservaringen te lezen en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Cor heeft veel plezier van de fiets en rijdt er zo ligt mee dat ze mij nu af en toe voorbij gaat, het moet niet gekker worden ha ha...
    Jij heel veel plezier en wij zien de ervaring graag te gemoed.
  5. Sietske:
    7 oktober 2012
    Hoi Leny. Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het is vast een bijzondere dag voor je. Geniet ze. Groetjes
  6. Leo Erné:
    7 oktober 2012
    Leny van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele goede vlucht en een super vakantie. We lezen je reisverslag!

Liefs,

Leo en Ineke
    XXX
  7. Rien:
    8 oktober 2012
    Leny, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne vakantie.
    Mijn andere mail heeft je kennelijk niet bereikt.
    Veel plezier in Zuid Afrika ook voor Lida
    Groetjes Rien
  8. Louise en Jan:
    8 oktober 2012
    Een mooie start: Het begin van een fijne vakantie en een nieuw levensjaar.
    Leny van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes van ons